Magasin

I dag publiseres det over 50 000 forskjellige magasiner i Europa som alle er en direkte kanal inn til forbruker – med budskapet ditt. Konkurransen om oppmerksomheten er stor, så du må vite hva det er du vil, og ikke minst hvem det er som er målgruppen for magasinet ditt. Et av de viktigste argumentene for å lansere et kundemagasin er økt kundelojalitet, der merkevaren oppnår fokus og kvalitetstid med kunden over lengre tid. Målte resultater viser at kundemagasiner leverer noen av de beste responstall. Trykk gir et godt grunnlag for målinger, med konkrete tall for oppmerksomhet rundt merkevaren og ROI kun få dager etter magasinutgivelse. Magasiner er det mest effektive mediet når det gjelder å engasjere, underholde og informere, samtidig som det understreker en merkevareidentitet.

Våre dyktige designere hjelper deg gjerne med design, oppsett og optimalisering av magasinet. Vi vet hva som skal til for at akkurat ditt magasin skal skille seg ut i mengden. Vi anbefaler gjerne spesialeffekter, da det er ofte små detaljer som skal til for å løfte helhetsinntrykket av ditt magasin. For eksempel folietrykk i gull eller sølv, eller spotlakk på omslaget er teknikker som er mye brukt.